Servis a reklamace přístrojů
V případě závady doporučujeme před odesláním přístroje kontaktovat naši technickou podporu. V 80 % případů se nejedná o závadu přístroje a je tedy zbytečné přístroj odesílat. Servis přístrojů hadewe trvá cca 5–7 pracovních dnů v závislosti na vytíženosti servisního střediska. Opravy a servis přístrojů jsou prováděny odborně proškolenými servisními techniky. Pravidelný servis a vyčištění slouží k zajištění bezproblémového chodu a k prodloužení životnosti přístroje.
PRVNÍ SERVIS PŘÍSTROJE HADEWE DOPORUČUJEME PROVÉST PŘED UKONČENÍM 24MĚSÍČNÍ ZÁRUKY – cena kompletního vyčistění/promazání stojí 1950 Kč (bez výměny dílů). Každý další servis doporučujeme po roce a půl.
- hlavní technická podpora/servis/reklamace na tel: +420 722 902 323 nebo +420 773 100 813 (Po – Pá 8:00 - 17:00)
- v případě nedostupnosti pevná linka tel: +420 596 110 736 (Po – Pá 8:00 - 16:00)
V případě servisu/reklamace zašlete/přineste přístroj na adresu: ODEL LABORATORIES, s.r.o., Špálova 413/2, 702 00 Ostrava společně:
- s dokladem o nákupu
- s vyplněným Protokolem reklamace/opravy přístroje
Protokol na servis nebo reklamaci ve formátu excel
Protokol na servis nebo reklamaci ve formátu pdf
- Přístroj k servisu nebo opravě zasílejte/přinášejte vždy očištěný, s novým filtračním sáčkem a tyčinkou nebo frézou v násadci. Za likvidaci plného filtračního sáčku účtujeme 200 Kč.
Zákazník zodpovídá za řádné zabalení přístroje. V případě nedostatečného zabalení přístroje při přepravě se ruší nárok na záruku. Jako důkaz nedostatečného zabalení bude fotodokumentace.
V případě ztráty přístroje dopravcem bude vyplacena částka přiznaná pojišťovnou.
- Poškozené zásilky nepřijímáme.
- NEPOSÍLEJTE přes ZÁSILKOVNU a NA ADRESU SÍDLA SPOLEČNOSTI – Děhylov, zde balíky nepřebíráme.
Odesláním protokolu a přístroje souhlasíte s podmínkami servisu.
ODEL LABORATORIES, s.r.o., aktualizace k 1. 9. 2024